side effects of decaf green tea supplements

side effects of decaf green tea supplements کسانی که می خواهند به از دست دادن وزن خود را ممکن است تلاش های مختلف تلاش کرد . شما ممکن است انجام بهترین خود را بیش از حد به از دست دادن وزن خود را . اگر این مورد است ، چرا نمی کنید سعی کنید برای دریافت مزایای مکمل چای سبز ؟ مکمل چای سبز حاوی مواد مختلف برای کمک به شما از دست دادن وزن است. آنها عبارتند از آنتی اکسیدان ، پلی فنول و حتی خواص ضد سرطان و سوخت و ساز بدن . در نتیجه ، آنها میزان سوخت و ساز بدن خود را تحت تاثیر قرار دهد . با افزایش میزان سوخت و ساز شما، شما قادر به کنترل وزن خود را آسان تر خواهد بود . جدای از مزایای به از دست دادن وزن ، شما می توانید از مزایای دیگر مانند حفاظت از خود در برابر ابتلا به سرطان ، افزایش سیستم ایمنی بدن شما و کاهش سطح کلسترول و فشار خون بالا دریافت کنید.

مزایای استفاده از چای سبز مکمل
نوشیدنی چای سبز بسیار محبوب به عنوان یکی از بهترین نوشیدنی در سراسر جهان بوده است. با مواد کامل آن ، چای سبز نوعی از دارو برای بیماری های مختلف تبدیل شده است . اگر چه بسیاری از مردم از مزایای نوشیدنی چای سبز آگاه بوده است ، اما آن را هر روز مصرف نمی کند. به همین دلیل آنها آن را هر روز مصرف نمی کند متفاوت است. بسیاری از آنها گفت که آنها زمان زیادی برای آماده سازی نوشیدنی ، از آب جوش به خدمت ندارد. امروز ، شما لازم نیست که در مورد آن نگران باشید دیگر. مکملهای چای سبز اکنون قابل دسترس هستند برای شما . به جای آماده سازی پیچیده نوشیدنی چای سبز، شما به سادگی می توانید مکمل را . مکمل های حاوی مواد مشابه به عنوان کسانی که از نوشیدنی چای سبز . شما همچنین می توانید از مزایای مختلف مکمل چای سبز دریافت کنید.

آیا مکملهای چای سبز بی خطر است؟
مزایای مکمل چای سبز اذعان شده و ثابت از مطالعات مختلف . با این حال، بر اثر عوارض جانبی مکمل کمتر شناخته شده است. عوارض جانبی و نگرانی های ایمنی در واقع تنها به محتوای کافئین از مکمل مرتبط . شما بهتر است احتیاط از اثرات جانبی وابسته به کافئین است. شما باید بدانید که دقیقا چه مقدار مکمل های شما را برای مصرف ایمن تر نیاز دارید. عوارض جانبی شامل اضطراب ، افزایش فشار خون ، افزایش ضربان قلب و بدتر شدن علائم زخم . در طول درمان شیمی درمانی ، شما بهتر است محدود کردن مصرف از آن می تواند فعالیت داروها را کاهش دهد.

چقدر باید به شما مصرف ؟
محتوای عصاره چای سبز مختلف از یک کپسول به دیگران است. به همین دلیل ، قبل از اینکه شما مکمل مصرف ، شما بهتر است توجه به دوز از عصاره چای سبز . بهتر است که شما به دکتر خود قبل از مصرف این مکمل مشورت است . دکتر شما به شما یک دوز مناسب توصیه می شود. این خواهد بود که امن تر برای شما و شما می توانید بهترین مزایای مکمل چای سبز دریافت کنید.

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply